Sjukling

Jag som sett fram emot att äntligen få fira min födelsedag här hemma SÅ länge, och så vaknar jag upp med feber och jätteont i halsen? :( Mamma och pappa kom iallafall och väckte mig med frukost på sängen och massa paket, dem båda hade ju tagit ledigt för min skull, hur gulligt? När Hanna kom hem från skolan så åkte vi iväg och bowlade som varit bestämt sedan tidigare och jag orkade med en runda innan jag bad pappa ta över hehe, och det gjorde han med strike så det tjänade jag på! Resten utav födelsedagen spenderade jag halvdöd i soffan, gulliga Julia kom förbi med en present och mormor kom för lite kalas så tårta blev det iallafall. Kände mig sjukt dum som inte orkade med någonting på min dag när jag tjatat om den så länge men det var inte mycket att göra åt, är man sjuk så är man. Det var iallafall sjukt mysigt att äntligen få fira den hemma med familjen! ♥

Jag är fortfarande sjuk och har en sån sjuk ångest över allt jag egentligen måste fixa! Jag åker ju till Mauritius i helgen och behöver packa, fixa en massa grejer och jag vill ju gärna träffa mina kompisar en sista gång innan jag åker.. Men jag pluggar iallafall på om Mauritius nu när jag ligger här i soffan, läser en massa fakta, bloggar och kollar på bilder hehe, det ser väldigt lockande ut och snart är jag där! 
Två tårtor dagen till ära, Tack! ♥
 

Kommentera inlägget här :