Katamaran

Idag har det varit en bra dag! Jag är ledig och har varit iväg på en katamarantur. Det är hotellet som jag bor och jobbar på har en egen katamaran och dem har tjatat på mig att jag ska åka med på den, det säger man ju inte nej till! Med båten gjorde vi några snorkel och badstopp och så åkte vi till en ö där vi åt lunch i vattnet. Dem ställde upp grillen i havet en bit utanför stranden och även små bord så där satt vi i vattnet och åt, supermysigt! Det är ju tropiskt klimat här på ön så det kom även lite ösregn under dagen men då hoppade vi i vattnet som var så mycket varmare än ovanför ytan just då. Solen här tar så himla mycket, vet att man inte får hålla på att skryta och så men jag kan väl säga såhär att jag är så brun nu så att om jag skulle ta och färga mitt hår svart så skulle man nog missta mig för att vara lokalbefolkning! Jag tog en paus från mobilen och lyckades bara knäppa någon enstaka bild så mest text idag tyvärr. 
Det finns även en annan kul sak som jag håller tummarna för men mer än så kan jag inte avslöja i nuläget! :D

Kommentera inlägget här :