Beslutet är taget

Idag fick alla veta sina sommardestinationer, men jag fick ingen.. Fast det är inte så konstigt för jag sökte inte någon! Jag ska nämligen flytta hem till Sverige i mars! :D 

Jag har kommit till den punkt i livet då jag känner mig helt klar med att bo utomlands och det enda jag vill är att flytta hem till Sverige. Jag är så glad att jag äntligen känner så, skulle ni frågat mig för ett år sedan så skulle nog svaret bli att jag aldrig kommer flytta till Sverige igen men som sagt, i mars är det dags! 
Och det är väl lika bra att besvara frågan som alla frågar mig hela tiden: Men vad ska du hitta på när du flyttar hem då? 
Svar: Jag vet faktist inte! Det löser sig, jag är inte speciellt orolig på den fronten. Har jag lyckats med att jobba i 5 olika länder så ska det väl inte vara så svårt att få ett jobb i mitt eget hemland? :D Men en sak ska ni veta, jag flyttar hem för att stanna. 
Så vi ses snaaaart! :D 

Kommentarer :

#1: Anonym

Välkommen

skriven
#2: Tiger

Välkommen hem.

skriven
#3: Tiger

Välkommen hem

skriven
#4: Rebecka

Hej!
Kan du inte göra ett inlägg om hela ansökningsprossecen? vad är ditt bästa tips för o lyckas? Vad är dina bästa tips för o sälja in en utflykt? :)

skriven
#5: Amanda

Hur länge jobbade du utomlands/ på fritidsresor? Och jag skulle också vilja ha svar på samma frågor som Rebecka!! :D
Men vad skulle du kunna tänka dig jobba som då? :)

skriven
#6: Charlotta

Hej! Jag ska åka ut på min första destination för fritidsresor den 26e, och jag har lite packningsångest..Har du haft med dig två resväskor eller en eller vet du om det är vanligt att ha med sig två? Sjukt spännande blogg förresten! :)

Svar: Hejsan, vad kul! Vilken destination har du fått?? Jag hade med mig en till min första destination och åkte därifrån med två... Så jag tycker att du ska satsa på 2 väskor direkt! Dock så får du ha max 30 kg som företaget betalar för. Tack så mycket, kul att du hittade hit! :) //Sandra
sandrajohannaemelie.blogg.se

skriven
#7: Charlotta

Jag ska till Gran Canaria för den resterande vintersäsongen, sedan vet jag inte än! Det ska bli sjukt spännande... Okej, men vad bra, då tar jag två väskor med en gång. En väska rymmer inte så mycket när man ska vara borta så länge.. ;)
Ja, det är jag medveten om, men jag tänkte att det kostar nog inte så mycket att köpa till en extra väska på planet, det är nog värt det liksom :)
Tack för svar förresten, mycket tacksam.

skriven

Kommentera inlägget här :