Amadores

Idag fick vi guida en busstur! Det var riktigt kul och jag fick så otroligt bra feedback så jag är nog den gladaste tjejen på jorden just nu! Det är precis det här jag vill göra så jag hoppas verkligen att jag blir service guide och får fortsätta guida utflykter!!! Vi började denna söndag klockan åtta med vattengympa så ingen vila här inte men det var en bra start på dagen :D Det Internet jag köpte för en vecka sedan har tagit slut så räkna inte med fler uppdateringar för mig de närmsta dagarna :( Skriver från mobilen nu och det går sådär.. Bilden är från Amadores, tyckte det var så fint där! Vi hörs :)

Kommentarer :

#1: Emilié

Åh jag har också vart där! Dunderfint verkligen!
https://www.facebook.com/emblomberg/media_set?set=a.10150118451976992.289806.649081991&type=3
Vad kul att det går så bra för dig och att du trivs :)

skriven
#2: Anonym

Roligt att det går bra. :) Kram

skriven
#3: Anonym

Stormvinden är över

skriven

Kommentera inlägget här :