En månads semester

Hej bloggen! Mycket har hänt sedan jag skrev här sist. Jag har flyttat hem från Rhodos och har nu semester, faktum är att jag idag har haft semester i en månad, jag vet att många tycker att det är konstigt men det är för att jag väntar på mitt visum till Mauritius :) Och jag har hunnit med en hel del faktist! Jag och mamma åkte till Thailand i två veckor, jag ska faktist göra två inlägg om det snart, ett inlägg per ställe vi var på so stay tuned haha! När jag nyss kommit hem från Thailand och fortfarande var jet-laggad så åkte till Gabriella i Växjö i några dagar och tack vare premiären utav Mockingjay (Hungergames 3) så fick jag rätt på tiden och blev av med jet-lagget. Så tack för att det finns nattbio hehe! Gabriella som pluggar konst och är så sjukt ambitiös av sig hade ordnat en Performance art kväll där dem hade en dj, en sån speciell lampa så att när man målade med en viss färg så lös man i neon så vi gjorde kroppsmålning med de färgerna och jag tror att alla blev chockerade över min konstnärliga sida som inte ens jag själv visste existerade. Annars så har jag sett till att träffa en massa kompisar och bara ha det nice här hemma med familjen. 
 
Jag har alltid gillat det här datumet, 24 november, för då är det en vecka till min födelsedag (wiiiie!) och en månad till julafton. Vår gulliga mamma överraskade hela familjen med julbord idag eftersom jag inte kommer vara hemma och fira jul i år heller :( Så fint gjort! ♥ MEN för första gången på 4 år så ser det ut som att jag kommer att få fira min födelsedag hemma, jag hoppas verkligen det! 
Någon hade saknat mig så mycket att han mysattackerade mig i soffan haha ;)

Nu kommer snart Thailandsinläggen!

Kommentarer :

#1: juliaaaaaa

Svart katt, mjauu

skriven

Kommentera inlägget här :