En månad kvar

26 september- idag har jag varit här i en vecka och idag är det en månad kvar tills jag åker härifrån. Say what? Känns verkligen som att jag kom igår! Det roliga är att jag nyss kom hit, men dem som jobbat här hela sommaren har börjat att åka härifrån nu. Ikväll ska jag på en avskedsmiddag för två tjejer, en som jag känner sen Teneriffa och den andra vet jag typ knappt vem det är shit vad pin.. Så vi ska gå till restaurangen Red som är allas favorit här, jag var där igår och dem hade god mat!

Mamma undrade hur jag bor så här kommer en bild på mitt rum efter att städerskan varit här. Och ja, jag har fortfarande vissa saker i mina resväskor för allt fick inte plats i garderoben.. Vi bor på ett hotell som ligger ovanför McDonalds hehe
 
Var och traskade i Gamla stan igår igen så slänger upp lite bilder därifrån med!

Kommentarer :

#1: Anonym

Mysigt

skriven

Kommentera inlägget här :