...

Kick down, som man har varje gång i slutet på en säsong där man hittar på en massa skoj, har jag sett fram emot länge! Idag var det dags, och ja dem andra har det nu men vi kunde inte vara med tyvärr. Som ni säkert känner till så bor vi mitt ute på landet och det tar 2 timmar att köra till dem andra i Sunny Beach. Inatt så regnade det vilket innebär att den enda vägen som leder härifrån blev översvämmad (igen) och nu klockan sju på kvällen så är den fortfarande avstängd. Så här sitter jag nu i min säng och tittar på Johan Glans. Jag och Signe hade vår egen lilla Kick Down med massa onyttigt och film, försökte även packa ner henne i min resväska så att hon skulle få följa med mig till Mauritius men det gick inte! 
Det sjuka är att jag inte ens blev förvånad över att vi inte kunde komma, det här ger en bra beskrivning utav hur hela säsongen har sett ut. Om 12 dagar åker jag iväg på nya äventyr med start på Rhodos :D 

Kommentera inlägget här :