Poolfun

Jassou!
Idag är jag ledig och jag har verkligen sovit hela dagen, sedan jag kom hit så har jag jobbat mycket, sovit dåligt och haft en förkylning på det så jag har tyvärr inte mått så bra men jag har kämpat mig igenom dagarna ändå. Därför behövde jag verkligen spendera den här dagen med att kurera mig. Dock så är jag ledig imorgon igen och då ska jag hitta på något!
 
På torsdag denna vecka så har vi Kick down här, typ en kick off som man har varje säsong när säsongen börjar närma sig sitt slut. Temat är Gala, ska bli så kul :D Lägger upp två bilder här från när jag jobbade för några dagar sedan, på schemat hade vi 2 timmars poolfun och jag var i vattnet och lekte med barnen, blev som ett litet barn själv haha och vi hade så kul! :D

Kommentarer :

#1: Anonym

Små och stora barn <3

skriven

Kommentera inlägget här :